reklama

O siedmych v tichu

Pred niekoľkými dňami som mal jednu veľmi peknú skúsenosť, ktorá sa takmer vymyká z reality dneška a dáva priestor k tomu, aby sme sa zamysleli nad tým, po čom skutočne túžime.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Prečo ste sem prišli?“ Touto otázkou som ich asi zaskočil, ale zvládli to...

„Načerpať, obnoviť sa, stíšiť sa, lepšie sa poznať, nájsť Boha ...“ Odpovede hodné dospelých a toto boli ešte „len“ sedemnásťroční chlapci. Prišli do ticha, na duchovné cvičenia, aby hľadali Boha a dovolili Bohu, aby ich on nachádzal. Nebáli sa náročnosti, ticha, ktoré ich vo veľkej miere sprevádzalo a ani toho, čo mohli objaviť vo svojom vnútri. Hľadali poctivo a úprimne Boha, prameň svojho života a on sa im dal nachádzať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boli pre mňa nesmiernym povzbudením, dostal som pri nich oveľa viac, než som im sprostredkoval. Boli pre mňa príkladom túžby kráčať za Ježišom, ktorý je skutočnou plnosťou nášho života.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu