reklama

O ružovom anjelikovi

Hoci je to len maličkosť, nesmierne ma potešila. Hoci nikdy asi nevyletí, dobrota srdca, ktoré ho darovalo, má určite krídla. Hoci je tu aj trápenie i bolesť, on je poslom nádeje a radosti. Ružový anjelik.Ale skúsim vám porozprávať o tom čosi viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes sme mali s deťmi prípravu na prvé sväté prijímanie. Máme to robené hravou formou, a tak sa deti tešia a rodičia oddychujú. Prišlo ich dosť veľa. Medzi nimi aj malá Kika. Pekné usmievavé dievčatko. Radostné?

Po tom, ako mi práve ona darovala toho anjelika (svietiaci náramok), som sa rozprával s pani, ktorá ju sprevádzala. Oznámila mi niečo, z čoho mi prišlo dosť smutno a to viac som si vážil dar, ktorý som od nej dostal...

„Som jej babka. Mama zavrela za ňou a jej bratom dvere. Po rozvode to s ňou išlo dolu vodou. Odišla od nich preč. Dobre sme ju vychovali, nechápem... Teraz som ich opatrovateľkou aj spolu s mojimi deťmi, z ktorých je jedno z nich na vozíku.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A predsa nešiel z nej smútok. Sklamanie určite, bolesť áno, ale nie smútok a beznádej. Bolo z nej cítiť túžbu milovať a žiť. Žiť v radosti, ktorá je v danej situácii možná aj napriek bolesti. Nevzdať sa.

Vďaka vám za túto lekciu ružového anjelika.

Vďaka.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu