reklama

S každým sa zhováraj tak, aby si sa stal jeho priateľom

Každý z nás vie, aký je dôležitý dar priateľstva. Je to nesmierne dobro mať niekoho, komu na nás záleží, pre koho máme cenu a koho i my vieme oceniť. O tom bol pre mňa i celý včerajší deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ráno som sa vybral na púť do Rajeckej Lesnej. Keď púť, tak pešo alebo stopom. Mal som možnosť vyskúšať si oboje. Vo vrecku zopár drobných, sväté písmo, ruženec... a istota, že tam prídem.

Prvý stop bol mimoriadne milý pán, ktorý mi zaželal šťastnú cestu, keď som mu povedal kam idem.

S manželským párom, ktorý ma zobral ako druhý, sme rozprávali o dobre, o tom, že to má zmysel, že sa nemáme odradiť zlom. Manžel, ktorý mi na rovinu povedal, že je neveriaci, keď som im povedal, že som katolícky kňaz salezián, bol veľmi potešený z nášho stretnutia i rozhovorov... „vy mi pripadáte ako novodobí rytieri.“ Toto vo mne zostalo z jeho slov... Na konci sme si podali ruky a pozval som ich na kávu ku nám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tretí stop bol veľmi zvláštny. Sedeli sme v aute dvaja kňazi.

Na mieste v Rajeckej Lesnej to bol čas modlitby, ticha, reflexie... Samozrejme i dobrej kávy s palacinkami. A hlavne veľkého pokoja. To miesto ho priam vyžaruje...

Cesta späť. Opäť veľmi zvláštna. Už keď som tam na ceste stál takmer polhodinku, zastavil mi parádny mercedes (v takom aute som ešte nesedel...) a začali sme rozprávať s Romanom, ktorý v ňom sedel:

„Tak čo zo žúrky?“

„Ale nie, robil som si jednu púť, som katolícky kňaz.“

„Aha...“

A super debata celú cestu. Adrenalín, drogy, deti, život... dobro.

To všetko bola jedna púť do Rajeckej Lesnej. Plno dobra v dobrých ľuďoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem vám, priatelia.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu