reklama

O vyprázdnení srdca alebo o vrcholoch a priepastiach...

„Duchovný život je oveľa bohatší.“ Hovoril mi mladý podnikateľ, ktorý ma zobral do svojej audiny, keď som stál zmrznutý pri ceste na jednu horu. Netušil som, že tých vrcholov zdolám viac...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Aj ja som stopoval, svojho času... Raz si pamätám, ako nás z Mníchova zobral jeden chlapík. Celú cestu počúval naplno Jacksona. A my dvaja pankáči s čírami vzadu v aute... Bol čudný.“

Takto sme sa „rozkecali“.

„A čo Ty vlastne robíš?“ Klasická otázka, pri ktorej mám vždy trošku trému... (priznám sa).

A po pravdivej odpovedi, že som salezián vychovávateľ a kňaz, sme zrazu išli hlbšie...

„Každý deň sa naháňam za tými materiálnymi vecami. Nebaví ma to. Duchovný život je oveľa bohatší.“
Veta, ktorá vo mne zostala, keď som sa brodil v snehu hore na Veľký Inovec. Sám v tom veľkom tichu, v modlitbe a v úsilí byť pravdivý pred Ním i pred sebou... Som naozaj nositeľom tohto bohatstva? Tohto skutočného života alebo som len karikatúra Jeho lásky, ktorá sa hrá na niekoho...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zostáva vo mne veľa nezodpovedaných otázok. Viem, že ma miluje, viem, že tú lásku mi prejavuje, i keď si ju vôbec nezasluhujem a viem, že som povinný a túžim ju dávať ďalej.

Tak ako môj priateľ, s ktorým som sa zoznámil skrehnutý na jednej ceste smerom na jeden vrchol a toľkí iní počas včerajšieho dňa...

Ďakujem Ti. Drž sa, kamarát... a zasa raz na ceste...

Salezián kňaz. +r.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu