reklama

O zázrakoch Božieho odpustenia

„Bože, uschopni ma veriť tak, aby som ťa videl. Vždy chcem zostať spojený s Tebou, môj skrytý, ale živý Bože!(Bl. J. Henry Newman) Tieto slová sú vyjadrením zázrakov, ktoré mi Boh dal vidieť a zažiť, aby som sa nebál mu veriť a milovať ho v ľuďoch okolo mňa... Tak sa s vami o to všetko chcem podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

„Tak sa vidíme zajtra.“ Slová jedného dievčaťa, ktoré v sobotu prijalo Božie odpustenie. Zriekla sa zla. Zriekla sa bolesti, strachu, smrti... Zriekla sa pekla a s odhodlaním vykročila k nebu. V nedeľu sme sa skutočne videli na sv. omši, keď išla na prijímanie so svojou mladšou sestričkou, držiac ju za ruku. Hoci som si len matne pamätal jej tvár, vedel som s istotou, že to je ona...

„Verím...“ ako ťažko a zároveň s akou radosťou interpretujem slová muža, ktorý v živote zažil nesmiernu bolesť straty jedného so svojich najbližších. So slzami otca v očiach, s bolesťou v srdci verí, modlí sa a dúfa, že nebo, naša skutočná vlasť už je plnšia o jeho milovaného syna... On verí. Ja verím spolu s ním. Verím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po desiatich rokoch... Sadá si vedľa mňa. Muž. Pevný. Slzy v očiach. Toľko bolesti v jeho srdci a taká nesmierna túžba prijať Božie odpustenie. Slzy ľútosti... „Ja viem, že za mňa zomrel...“ Toto ma dostalo. Hlboko... Ja to tiež viem... Odpustenie. Ako kňaz ho rozhrešujem a dávam mu malý ruženček: „Nech Vás chráni naša Mamička a modlite sa prosím aj za mňa...“ Odchádza, podávajúc mi ruku plný života. Uveril v nebo. V to, čoho sa tak dlho bál a je šťastný...

Priatelia, láska je rozhodnutie, ako včera povedal jeden mladý muž. A Boh – v to pevne verím – sa už rozhodol. Chce nás milovať bezhranične, verne, stále... Doslova nás prosí, aby sme jeho lásku prijali... Tak sa nebojme...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pekné dni.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu