reklama

Malé koníky ľúbi Boh...

Toto bolo zvonenie jedného vzácneho muža, ktorý ma stopujúceho zobral domov. Kráčal som po ceste a modlil sa. Odovzdal som to dobrému Bohu a On mi dnes do cesty poslal nie jedného dobrého človeka, ale veľké množstvo. Za nich chcem teraz jemu ďakovať a vlastne aj im...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ďakujem Ti za pána starostu z jednej malej obce, ktorý mi svojím životom svedčil o ľudskej dobrote. Za to, že verí hodnotu dobrých úmyslov, ktoré spolupracujúc s toľkými pretavuje do činov... „Neveril som, že pre dobro sa dá nadchnúť až toľko ľudí...“, ktorý postavil dom, vychoval deti, majú aj adoptovanú dcérku z detského domova, ktorý sa snaží o spoluprácu s vedením obce... „Mávame obedy s pánom riaditeľom školy i s pánom farárom“, ktorý sa snaží každý deň využiť naplno a hlavne byť tu pre druhých: „to, čo mám navyše, nepatrí mne, ale iným...“ Na konci som mu išiel dať požehnanie a popri tom mi hovorí: „dlho som už nebol na spovedi, ale vždy mi Boh do cesty poslal ľudí, kňazov a dobre sme spolupracovali.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Náš rozhovor skončil pozvaním na kávu u neho na úrade a dohadovaním sa o tom, že prídeme ku ním s naším divadlom.

Ďakujem Ti, za jedného otca, ktorý ako podnikateľ má sen, ktorý už začal realizovať, že vytvorí miesto, kde budú môcť prísť rodiny s deťmi, kde si budú môcť oddýchnuť, stráviť čas spolu...

Ďakujem Ti za Hanku, Anku, Beátku, Mareka, Mateja, Juraja a toľkých mladých, ktorí sa rozhodli aj dnešný deň prežiť ako dar a v službe iným... Sú mi veľmi veľkou radosťou.

Ďakujem Ti za pani, maminu dospelých detí, ktorá po svätej omši bez mnohých slov mi do ruky vkladá balíček cukríkov so slovami: „To je pre deti na svätú omšu.“ A potom ide k deťom, ktoré vidí v kostole a dáva im dačo sladké na zjedenie...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo k tomu dodať? Pán starosta mi hovoril jednu z prvých viet: „Vždy, keď som konal veci s dobrým úmyslom, dobre mi dopadli.“ Verím, že aj tieto moje slová vás potešia, naplnia radosťou a odhodlaním povedať a konať to „chcem“, ktoré mi opakoval otec rodiny snívajúci o mieste pre rodiny a ich šťastie...

Verím, že na tejto ceste nás vedie dobrý Boh.

Želám vám pekné dni, priatelia.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu