reklama

Pokoj v duši

„Bol som ťažký alkoholik. Aj na nákladnom aute som jazdil opitý. Raz sa ma moja priateľka spýtala, kedy s tým skončím. Dakedy hádam, povedal som jej. Ale potom mi to nedalo. Zobral som do ruky kríž s Ježišom a prisahal som, že už nikdy nebudem piť...“ Muža, ktorý mi svedčil o Božej láske tak hmatateľným spôsobom som stopol dnes, keď som išiel pešo z návštevy jedného môjho priateľa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

„Lenže na druhý deň po jednej zbabranej situácii som mal pokušenie hneď ísť piť. Bolo to blízko a už som si aj v hlave hovoril, koľko veľa toho vypijem. Stál som takmer pri tej krčme, keď v mojom srdci zaznel hlas a ja som si sadol na zastávku a čakal som autobus miesto toho, aby som šiel do krčmy. Odvtedy vôbec nepijem. Boh mi pomohol.“

Slová, ktoré ma chytali za srdce. Boh opäť do mojej cesty poslal človeka, ktorý mi tlmočil Ježišovu lásku svojimi slovami, ale hlavne životom.

„Zamrzol som na vojne. Bol som takmer mŕtvy a zažil som ten tunel. To krásne svetlo, to sa nedá ani opísať. To bolo viac ako všetko šťastie. Keby Ťa naspäť volal hocikto, nechcel by si ísť na zem, také je to krásne. Keby Ti dali celý svet k nohám, nechcel by si ho, také je to svetlo úžasné.“ A potom mi dodáva, „lenže zobudil ma naspäť jeden kamarát, ktorý začal nado mnou plakať. Len čom ma prebral hovorím mu: Prco, ja Ťa asi zastrelím...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Muž, ktorý pracuje s ľuďmi a svojou úprimnosťou si získal i moje srdce...

„Jediné na čom záleží, je Pán. Jedine kvôli nemu sa oplatí žiť.“

Ďakujem, priateľu a dúfam, že sa zasa stretneme u nás na káve, ako sme už aj dohodli.

Želám vám pekný večer, pokojnú noc i krásny nový deň, priatelia.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu