reklama

Nezriekajme sa mladých!

Jeden múdry človek pred krátkym časom napísal a vyjadril túto myšlienku, ktorá je vážnou otázkou na každého z nás: "Nespočíva opravdivý znak zanikania našej kultúry v tom, že sme sa vzdali mladých?" Pár príkladov zo života mladých, pre ktorých sa oplatí žiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mladý muž. Skvelý športovec. Vo svojej disciplíne sa na Slovensku radí medzi najlepších. Je vytrvalý. Tento rok ho opustila priateľka. Nedal sa zlomiť. Trénuje, učí sa a toto leto ide opäť ako animátor – dobrovoľník na jeden tábor. Pýta si hry a vo fejsbukovskom rozhovore mi nakoniec hovorí: „vieš, tak veľmi sa teším na to, ako tie deti budú mať radosť, ako sa budú tešiť...“

Skvelý futbalista. Práve sa dostal do klubu, kde ho čaká kariéra. Ide tam aj študovať. Modlí sa a slúži svojím mladším súrodencom. Cez fejsbuk mi hovorí: „pýtal som sa Boha, čo odo mňa chce, potom som sa rozhodol. Verím, že správne.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dvaja mladí, chlapec a dievča. Plní ohňa a blázniví. Navonok sa javia ako nezodpovední a takmer bez náznakov rozmýšľania, či hĺbky. Opak je pravdou. Bojujú o svojich drahých, hoci ich to stojí tak veľa. Sú vysmievaní, považovaní za menejcenných a hlúpych, a predsa popri brigáde dokážu venovať kúsok svojho času aj núdznejším od nich...

Mohol by som pokračovať. Mohol by som písať, kričať i hovoriť, že to má cenu, aby som vás presvedčil o tom, ako sú vzácni a drahí. Mohol by som... Jedno však môžem, musím a chcem robiť už teraz, veriť v nich.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu