reklama

Kapitoly dobra, v. 7: Výčitky svedomia vs. čin

Zvierajú. Nepustia. Držia... „Snažím sa na ne nemyslieť, opiť ich, ale potom prídu ešte horšie“, hovorí mi včera v skejtparku tu u nás jeden veľmi šikovný mladý muž. „Vieš, spravil som dve veľmi zlé veci a ani ja zabudnúť neviem...“, hovorím mu. Pár slov o tom, ako bojovať, ako sa nepoddať zlu... O pár mladých mužoch, ktorí spravili niečo pre iných, aby nevíťazilo zlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Bol to prvý game o skate v Partizánskom. Pôvodne som to chcel iba pre kamarátov, ale nakoniec tu bolo 50 účastníkov. Prišli od nás z mesta, ja, Tomáš, Matúš a potom z Nitry, Bánoviec, Topoľčian. Oslovili sme pána primátora a iné organizácie.“

Prečo? Som zvedavý. Sedím tam spolu s nimi na skejte, vedľa mňa Petry (fajčenie škodí zdraviu) a jeho starý mobil...

„Pre mladých. Preto, aby mohli ukázať čo je v nich.“

A veruže aj ukázali. Vyhral to chlapec z Nitry, ktorý v trikoch na opakovanie vyhral a dokonca v OLLIE súťaži preskočil zo zeme 7 skejtov. (Prepáčte, tí, čo rozumiete tejto téme, že to píšem tak veľmi hranato, ale nevedel som si predstaviť, že niekto na jednej doske z kolesami zo zeme preskočí 7 skejtov. Pozeral som tam na nich ako Marťan...)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Večer bol koncert. Prišla kapela z Topoľčian, hrá tam tiež jeden skejťák a potom naši chalani zo sídliska. Urobili k tejto príležitosti aj vlastnú pieseň.“

Bolo mi tam spolu s nimi fajn. Chceli urobiť niečo dobré. Vložili sa do dobra a hoci ich to stálo nemálo námahy, boli šťastní... Lukáš, Tomáš a Braňo.

Ďakujem Ti dobrý Bože za mladých, ktorí proti zlu vonku i vnútri svojho srdca bojujú odvahou a službou, žehnaj ich prosím. Amen.

Želám pekné dni.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu