reklama

Dar radosti v. 6: Plač pri adventom venci

Je to len pár slov hodených na blog alebo je to podelenie sa so životom, ktorý niekam smeruje? Je len hmla a my sme strácajúce sa tiene alebo sme kráčajúce osoby hodné lásky a lásky schopné?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kráčali sme s M. cez Ol. až sme sa ocitli na výpadovke smerom na Ov. Stáli sme tam. Snežilo a my sme čakali...
Niekde vnútri vo mne sa, však, začali prebúdzať otázky...


- Aký to má celé zmysel? Bolo dobré, že sme sa spolu vybrali na túto púť? Čo nás tým Boh chcel naučiť?
V tej chvíli som sa začal modliť. Zhovárať sa s Ním Tam Hore. Je Tam a zvláštne na tom všetkom je, že vždy si na mňa nájde čas, hoci by nemusel...


M. písala stopársku tabuľku do ďalšieho mesta, keď nám zastavil mladý muž.
Sadli sme si do auta, nasledovalo pár klasických otázok. Keď sme sa dostali k téme toho, čo robím, po mojej odpovedi sa začal úplne úprimne smiať. Nuž, asi som ho potešil, pomyslel som si v sebe...
Lenže tu náš rozhovor neskončil...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Podnikám, mám firmu, ale tento rok bol veľmi ťažký, dôverujem Pánovi, že sa nič zlé nestane. Strach o zamestnancov, ale inak úplný pokoj a zmierenie.
Jeho slová ma prekvapili a zarazili zároveň. A tak sme sa začali baviť o viere, modlitbe, exorcizme, diablovi... a aj o manželstve. 

- Čo myslíš, kto je v manželstve dôležitejší, manželka či Boh? Opýtal sa na názor M.
- Manžel musí hľadať vo svojej manželke Boha (a naopak), odpovedá M.
Zhodnotili sme to ako skvelú odpoveď, ale pristavili sme sa aj pri tom, že v strede vzťahu muža a ženy by mal byť vždy On, Ten Tajomný Priateľ každého človeka.
- Viete, ja mám neveriacu manželku. Ale minule sme sa spolu po prvýkrát modlili pri adventom venci. Zapálili sme si sviečku. Bola to sila, obidvaja sme plakali...
Muž naplnený láskou. Silnou a stálou. 
Keď sme sa lúčili, dal som mu požehnanie, krížik na čelo a on, manžel, muž, podnikateľ dal požehnanie i nám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milí priatelia, plač, ktorý je preniknutý láskou nás očisťuje od pýchy i strachu, ktoré nám bránia vidieť to, ako veľmi sme milovaní.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu