reklama

Dar radosti v. 9: To podstatné

Neviem, či ste sa už stretli s človekom, ktorý bol veľmi blízko smrti a je tu stále medzi nami. Je to asi zvláštne žiť, keď ste už žiť nemali. Pár slov z jeho úst a azda aj pár tých mojich...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je to môj spolubrat vo viere i v reholi. Nie je kňazom, ale je diakonom. Poznáme sa už nejaký ten rok, ale až spoločné hľadanie cesty nás viac spojilo a mňa veľmi obohatilo.

Mal leukémiu. Stav, podľa toho, čo viem, bol veľmi vážny. Dostal sa z toho. Prežil a je tu.

„Keď som bol na tom veľmi zle, boli vo mne len nejaké myšlienky. Jednou z nich boli tie podstatné veci. Všetko ostatné som prestal vnímať.“

Čo myslíte, čo bolo pre neho tým podstatným?

„Aspoň trochu viac lásky zanechať, aspoň trochu viac vnímať život ako dar, aspoň trochu viac radosti pre seba i pre iných, aspoň trochu viac vďačnosti za všetko...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To bolo pre neho to podstatné.

„Tam, kde pôsobím teraz, netúžim už robiť veľké veci. Mám len jednu túžbu a to naučiť sa aspoň trochu viac mať rád ľudí okolo mňa.“

A podľa jeho slov o tom, kým tam je, sa mu to dosť darí.

Ďakujem Ti priateľu za Tvoje svedectvo o tom podstatnom

Vám milé priateľky a milí priatelia želám pokoj i radosť v dňoch pekných i tých upršaných, či plných hmly a tieňov.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu