reklama

Otcovia a synovia

Boli to zvláštne stopy. Pravdu povediac nerátal som ani z jedným. Oba však boli veľmi špecifické. Učili ma počúvaniu srdca otcov, ktorým záleží na ich synoch a majú ich radi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mali sme ísť vlakom. Jedna naša kamarátka mal záverčné skúšky na jednej škole. Ale akosi sa to zmenilo a skončili sme pri stopovaní. Jeden mladý talentovaný muž a ja. Na ceste. On v strese, lebo prvý krát stopoval, ja v kľude, veď ak Boh chce... Zastavilo nám auto. Muž troška starší odo mňa. Začal nám hovoriť o svojich synoch, o svojej láske ku ním, o tom, akí sú plní energie, o tom ako mu na nich záleží. Spomínal na krásne časy u saleziánov v Trnave, osobitne na Emila Šafára, spolubrata, ktorý je teraz na misiách. Bolo z neho cítiť, že napriek tomu, že práce je veľa, času málo, on verí v nich a má ich rád. Svojich synov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naša kamarátka to skvele všetko zvládla a dala nám aj ochutnať dobroty, ktoré vytvorila. Potom káva s jedným úžasným párikom a cesta domov. Pôvodne vlakom, lenže zasa sa to akosi zmenilo a opäť sme skončili pri stopovaní... Teraz to bolo troška iné. Išiel som s iným mladým mužom. Zastavil nám jeden muž, opäť trocha starší odo mňa. "Ja vás poznám z chrámu." A mali sme opäť skvelý rozhovor. Najprv práca, potom len tak a nakoniec (a to bolo hlavné) jeho deti a osobitne jeho syn, ktorého aj osobne poznám. A znova. Muž, ktorý v rámci svojich možností trávi čas so svojím synom, venuje sa mu, má ho rád a verí mu. Krásne svedectvo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jednou zo zvláštností toho celého bolo, že som stopoval s dvomi mladými mužmi, ktorí by po takýchto otcoch veľmi túžili... Obaja veľmi šikovní. Obom však niečo chýba... Kiežby to vedeli ich tatkovia a kiežby im to vedeli darovať.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu