reklama

99 metrov od kostola

Bolo to jedno krásne popoludnie. Mohol som stretať ľudí, ktorí sú otvorení životu, nádeji a radosti. Veselí a plní túžby byť tu pre niekoho. Za nich ďakujem, teším sa z nich a aspoň zopár riadkami sa túžim s tým celým podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Najprv to bolo pozvanie na jeden futbalový zápas. Hrali tam chlapi kamionisti proti chlapom, ktorí robia a stretajú sa v dvoch krčmičkách u nás na sídlisku. Mal som predtým bázeň. Len čo som sa tam objavil, však z mikrofónu znel hlas "vítame medzi nami pána farára, jeho rozpoznávacím znakom je červená šiltovka." Volali ma hrať, nemal som však kopačky. A tak ma ponúkli guľášom, dobrotou, ľudskosťou, prijatím a podelením sa so svojimi životmi. "My často krát hrešíme, nadávame. Lenže na Boha nezabúdame. Máme medzi sebou jedného a ten nám vysvetľuje Bibliu ", hovorí mi práve ten DJ, ktorý je u nás známy svojím humorom a radosťou zo života. O krátky čas sa tam "zjaví" ďalší ich parťák, ktorého pre jeho bruško kamarát DJ hneď volá tehotnou maminou :) a ten dodáva "Ja som každú nedeľu v kostole. Chodím okolo so psíkom. Bývam 99 metrov od kostola." Pousmejeme sa. Ich dobrota obmäkčuje. A takých tam bolo mnoho. Mužov, žien, detí, ľudí, ktorí spoločne slávili to, že sa majú radi a prijímali medzi seba aj iných. S láskou, porozumením, dobrotou a hlavne srdečnou radosťou. Ďakujem im za to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ktovie, či tých 99 metrov nie je niekedy dosť na to, aby sme zabudli na to, že Dobrý Boh je predsa len stále náš láskavý a žehnajúci Otec, ktorý stále stojí na našej strane.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu