reklama

Človek človeku človekom

Už dávnejšie som sa chystal o Tebe napísať. Nuž, niekto hovorí, asi aj celkom múdro, že chváliť je lepšie až po smrti. Nechcel by som s tým však čakať tak dlho. Minimálne z dvoch dôvodov. Prvý je, že si sa mi stal v mnohom vzorom a inšpiráciou a ten druhý preto, lebo by som Ťa rád predstavil iným. Aj toto má svoje mínusy, ale ako starý idealista verím v tie plusové stránky. Tak pre Teba, milý priateľu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nikdy by som neveril, čo dokáže jeden stop. Najmä taký bláznivý. Tam z Rajeckej... Pamätáš? Ty na Tvojom fáre a ja tam stokár kňaz čakajúc na niekoho, kto by ma zobral. Už tam si ma očaril svojou ľudskosťou. Takou dobrotou odžitého života a predsa s toľkými snami. A tá cesta domov, tie rozhovory, nuž asi na to tak skoro nezabudnem.

A potom ten telefonát s prosbou o prachy. A Tvoj vtip do telefónu. Nuž, si človekom pre iných. A to si na Tebe nesmierne cením, to ako nám pomáhaš a nielen nám, tie decká s decáku v B. sú Ti viac než vďačné a som presvedčený, že si pre nich viac priateľom ako len tým, ktorý ich zoberie na výlet, či im kúpi čokoládu, či zmrzku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ten malý chlapec, čo sa takmer utopil. Nuž, vtedy mi bolo veľmi smutno. Ty, ktorý iným dávaš toľko dobra si zrazu dostal riadne po ústach. Prečo? Bohu vďaka prežil a je tu. Malý Alex... a verím, že hlavne vďaka Tebe, milý priateľu. 

Tak veľa toho je. Tak veľa. Tak veľmi veľa... Ľudskosť, obetavosť, súcit a pritom pevná a jasná ruka muža, milujúceho manžela a otca. Si mi veľkým vzorom.

A na záver, spomínaš si ešte ako som Ti po smrti svojho ocina hovoril, že túžim splácať dlh životu? A spomínaš si na to, ako si mal v sebe presne to isté? Myslím, že si odo mňa o dosť vpred. Ďakujem za Teba Bohu i za Tvojich priateľov a kamarátov, že sú ľuďmi pre ľudí. A za to všetko ostatné. Buď, prosím šťastný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S úctou. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu