reklama

Matúško, všetko najlepšie!

Nuž, tam Hore máte dnes asi oslavu Tvojich menín. Tu nižšie je asi pár ľuďom za Tebou stále smutno. Ja si na Teba tiež občas spomeniem. Na to, kým si bol a čo si ma naučil. Tak Ti dnes túžim napísať aspoň zopár slov Tam Domov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pamätám si ako sme hrali airsoft, to bola mastenica. To stálo za to. Tá Tvoja vášeň, ale aj precíznosť s akou si to hral, to bolo úžasné. To ako sme sa Ťa snažili zostreliť zo strechy a Ty si nám vždy ušiel... Potom to ako som Ťa poprosil, aby si nám ukul meč. V živote si to nerobil a Ty si skrátka vyrobil taký meč, že sme ho mohli obdivovať a použivať. A to Tvoje hranie na orgáne tam v Šaštíne v bazilike. Kámo, to naozaj stálo za to. Tie Tvoje prelúdia, tóny také jemné, ale aj hromové, silné, ale aj také krehké... A oznamko, čo si mi daroval. A Tvoj smiech... A návraty z diskoték a ja na telefóne... A Tvoj športový talent na Všetko. A Tvoj humor. A Tvoje štúdium...A tá úžasná schopnosť rozosmiať, potešiť, pomôcť, byť nablízku.. Nuž, verím, že si už si Tam...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak náhle to prišlo, že nikto z nás tomu nechcel uveriť. Taký krátky moment mikrospánku šoféra a obaja ste už išli Inde. Pohreb plný sĺz, pieseň, ktorú som Tebe muzikantovi, kamarátovi, človeku hral. Dnes som si na ňu spomenul, tak ako aj na Teba. Na Teba, milý Matúško. 

Modlím sa za Teba. Modlím sa za Tvojich drahých. Modlím sa, aby každý mladý muž a žena mohli žiť svoj život tak naplno, ako si ho žil Ty. Na doraz. 

+

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu