reklama

Vianočná večera

Trocha nezvyčajné po takej dlhej dobe niečo písať. Ale si niektoré skutočnosti musia dozrieť. Jedna z nich sa mi vidí až príliš vhodná na to, aby som o nej niečo nenapísal. Zostala veľmi hlboko vo mne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chystali sme si spolu večeru. Teda hlavne dvaja z nás mali na tom podiel. Skupina mladých z tohto nášho malého, ale pekného sídliska. Všetko tak, ako treba. Oplátky. Med. Kapustnica. Jabĺčko. Ryba, rezne, šalát, modlitba, darčeky... A na úvod prípitok od jedného z nás. Znel asi takto "Ďakujem vám za túto večeru. Asi päť rokov som nemal spoločnú štedrú večeru. Som rád, že to vyšlo. Ďakujem..." A potom taká atmosféra rodiny, ktorú asi nikto z nich ešte pri štedrej večeri nezažil. Radosť, pokoj, priateľstvo a prijatie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom poriadky. A návrat naspäť do "reality" podrazov, sklamaní, hádok, strachu... Zasa.

Lenže ešte jedna vec vo mne zostala. Jeho slzy a slová. "Keď raz budem mať rodinu, nechcem, aby moje deti mali taký život aký mám ja." Slzy ako hrachy. Slzy horkosti, ale i nádeje. Nádeje.

Verím v nich. Verím v ich sny. Verím v ľudskosť a verím v nebo. Verím ho pre nich. Už začalo tu a teraz. V nich už žije. 

Na tej večeri sme sa zberali, každý dal tri eurá. Nie je to veľa, ale chceme zobrať gitary, kúpiť darčeky a ísť do domova dôchodcov alebo do nemocnice dať ďalej kúsok toho neba, kúsok lásky, ktorá je Vianocami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak vám prajem pekné dni. Stoja za to. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu