reklama

Čo tak nazvať to zázrak?

Pred pár dňami som sa rozprával s jednou mojou kamarátkou, maminou. Hovorila mi o svojej sestre, o tom, ako ona dokázala opustiť svojho milenca a ako jej manžel opustil svoju milenku a znova sa rozhodli uveriť v to krásne puto medzi nimi..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Sedela v kostole. Prišiel som za ňou s jednou prosbou. Chystáme pre mesto jeden program a bola ochotná do toho ísť. Ona, jej manžel aj ich adoptovaná dcérka.

"Práve minule, keď si šiel do Šaštína modliť sa k Panne Márii, bolo manželstvo mojej sestry vo vrchole krízy. Ona mala milenca. Jej manžel milenku. Ona s ním bola päť rokov. On s ňou tri. Boli v koncoch. Práve v tých dňoch to bolo najhoršie..."

Takto začala náš rozhovor, ktorý som ja chcel zhrnúť do pár viet a dohodnutí sa na termíne nácviku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"A v tých dňoch sa to aj prelomilo. Ona i on, on i ona si spolu sadli. Povedali si, že im je spolu v mileneckom spolužití dobre, ale že takto to nefunguje, že sa túžia vrátiť do pôvodných rodín."

Vyrazilo mi to dych. "Len tak" som v bol v priamom prenose zázraku...

"A tak prišli aj za mojou maminou. V spoločnom objatí. Opäť s tou láskou, ktorú k sebe mali kedysi. Verím, že tam Boh zanechal svoj zázrak."

Uf, silná káva. Verím, že aj dnes sa zázraky dejú a že aj keď vidíme okolo seba často krát skôr len to horšie, sú tu. Práve dnes.

Prajem vám ich vidieť. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu