reklama

Na linke života

Mal som zvláštny telefonát. Bolo to v jednom pube, kde sme boli spolu s mladými. Mnoho rozhovorov, ale o tom inokedy. Skôr by som chcel ďakovať Bohu, že ten chlapec, čo mi volal, ešte žije.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Každý má asi svoje temné chvíľky. Na niekoho doľahnú viac, na niekoho menej. Ktovie prečo a kedy? Toto som ešte nepochopil. Asi aj on mal ten piatok okolo jednej ráno takú chvíľku. Zvyčajne mám phone vypnutý, ale tento raz Bohu vďaka nie...

"Robo, mňa to už nebaví. Ja končím. Nemám tu prečo byť." Toto bolo veľmi drsné. Hovorili sme. Snažil som sa s ním udržiavať kontakt. "Ako to vyzerá tam hore?" Odpovedám mu, že je to tam plné radosti, svetla, nádeje, nehy, dobrých ľudí... Prosto krása. "A tam dole?" Smútok. Zúfalstvo. Beznádej. Prázdnota... Ešte pár slov a zložil. Hneď so mu písal, že mi na ňom záleží, že ho mám rád. A od neho správa, že to nemá zmysel... Modlil som sa. Prosil a písal. Jednu za druhou. Až kým sa mi neozval a nezdvihol znova svoje srdce k nádeji. Bohu vďaka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koľko je toho podstatného v našich životoch? Koľko vecí potrebujeme, aby sme si nimi naplnili srdce? Koľko peňazí zaplatí ľudské šťastie? Koľko slov nám naozaj dá znovu chuť vstať a žiť? Koľko? Dnes ďakujem za novú nádej pre neho a verím, že i pre iných.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu