reklama

O trošku viac nádeje

Stretol som ich na umelom trávniku neďaleko nášho pastoračného strediska. Hrali futbal. Pridal som sa ku ním, zarozprávali sme sa... o tom peknom i bolestnom. Pár slov z ich príbehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Malí chlapci. Jeden piatak a jeho mladší brat, tretiak. Hrali futbal ako o život. Bolo s nimi super si zahrať. Keďže som ich nepoznal, tak sa som sa ich troška pýtal na ich život... "Presťahovali sme sa sem z mesta. Sme traja bratia. My dvaja starší a maličký je doma. Mamina žije s priateľom." Spýtal som sa aj na ich otca. Slová asi jedenásťročného chlapca... "Fetoval. Preto sme sa od neho odsťahovali." To bolo pre mňa už "troška" silné... Ale pýtal som sa ďalej, že čo s ním je teraz... "Asi býva dakde na ulici a fetuje ďalej."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ktovie čím si zaslúžili takýto osud. Dvaja šikovní chlapci, plný života, energie, odhodlania dostali tú facku už dosť skoro... Ktovie prečo. Posledné slová, ktoré mi povedal boli tieto... "Nechcem ho vidieť." To "nechcem" znelo veľmi bolestivo, i keď pravdivo. Prečo musia riešiť práve toto, keď ešte ani nezačali poriadne žiť?

Zavolal som ich ku nám do pastorka. Učia sa hrať ping pong, hrávajú s animátormi schovku a iné hry, aby nezabudli na to, že sú deti a že sa môžu usmievať, keď vyhrajú zápas alebo v schovke sú poslední nájdení... Aby nezabudli na nádej pre nich, pre ich životy...

Prosím Ťa za nich i za toľkých... Amen

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S úctou. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu