reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

reklama

Z môjho vnútra

Desať zrniek nádeje

Róbert Flamík

Desať zrniek nádeje

Stalo sa to minulý piatok. Šli sme si s jedným dobrým kamarátom sadnúť na čaj do jedného podniku u nás na sídlisku...

  • 9. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 225x
  • 2
Pre Teba, kamarát, Tam Hore do Neba

Róbert Flamík

Pre Teba, kamarát, Tam Hore do Neba

Všetky dobrá som dostal, keď som ich už nevyhľadával zo sebalásky. Slová jedného múdreho muža, ktoré Ťa úplne vystihujú. Tvoje srdce. Tvoj život. Tvoje vzťahy...

  • 23. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 422x
  • 0
O stope k Mamine

Róbert Flamík

O stope k Mamine

Pôvodne som mal ísť spojom, lenže okolnosti sa zvrtli inak a už som aj stopoval... Pár slov o tom, ako na ceste človek vidí veľa a naučí sa ešte viac.

  • 11. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 199x
  • 0
Nie, nemôžem mlčať

Róbert Flamík

Nie, nemôžem mlčať

Nie. Toto je príliš kruté voči tým najzraniteľnejším. Nie. Toto nedokážem ignorovať. Nie. Voči tomu byť ľahostajný, považujem za popretie seba. Nie. Preto píšem. Preto, lebo osud našich drahých detí a mladých mi ni je ľahostajný a mám ich úprimne rád.

  • 5. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
Vianočná večera

Róbert Flamík

Vianočná večera

Trocha nezvyčajné po takej dlhej dobe niečo písať. Ale si niektoré skutočnosti musia dozrieť. Jedna z nich sa mi vidí až príliš vhodná na to, aby som o nej niečo nenapísal. Zostala veľmi hlboko vo mne.

  • 20. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Všetko najlepšie, tati

Róbert Flamík

Všetko najlepšie, tati

Dnes je prvého októbra. Pre väčšinu ľudí asi celkom bežný deň. Pre mňa celkom iný. Dnes by si mal šesťdesiat štyri rokov. Asi by som Ti zavolal, možno napísal, možno i zbehol domov. Ktovie. Už sa nič z toho nestane. Nanajvýš sa opäť po toľký raz zastavím na cintoríne, aby som sa za Teba pomodlil s nádejou, že raz sa stretneme Tam Hore.

  • 1. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Človek človeku človekom

Róbert Flamík

Človek človeku človekom

Už dávnejšie som sa chystal o Tebe napísať. Nuž, niekto hovorí, asi aj celkom múdro, že chváliť je lepšie až po smrti. Nechcel by som s tým však čakať tak dlho. Minimálne z dvoch dôvodov. Prvý je, že si sa mi stal v mnohom vzorom a inšpiráciou a ten druhý preto, lebo by som Ťa rád predstavil iným. Aj toto má svoje mínusy, ale ako starý idealista verím v tie plusové stránky. Tak pre Teba, milý priateľu.

  • 9. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Môj otec je Doma

Róbert Flamík

Môj otec je Doma

Tá správa ma zronila.... Nečakal som ju... Môj otec... Už si Doma. A tak by som Ti chcel poslať Tam Hore zopár slov od Tvojho syna, saleziána, kňaza, blogera... Vždy si si našiel čas ich prečítať a vždy Ťa potešili, tak dúfam, že aj dnes, milý tati...

  • 11. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Po cestách pokoja: v. 9: Aký sen máš Ty?

Róbert Flamík

Po cestách pokoja: v. 9: Aký sen máš Ty?

Naivné, bláznivé, detské, hravé... Aké ešte sú vaše sny? Čo túžite mať? Kým sa túžite stať? Niekedy sa túžime stať niekym a použivame pri tom niečo a možno sa potom staneme niečim bez toho, aby sme sa stali niekym... Pár slov o sne jedného z nás, ktorý sa stal skutočnosťou.

  • 24. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Po cestách pokoja: v. 6: Ospravedlnenie sa

Róbert Flamík

Po cestách pokoja: v. 6: Ospravedlnenie sa

Je to bežný postoj. Spravíme chybu, povieme prepáč, poprosíme o odpustenie, prijmeme svoju chybu, vstaneme a ideme znovu ďalej. Znovu o kúsok bližšie k poznaniu seba, k láske, k porozumeniu si s inými. Ale je to naozaj taká bežná záležitosť?

  • 12. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Kríza ako šanca: v. 5: Dvaja muži

Róbert Flamík

Kríza ako šanca: v. 5: Dvaja muži

Nič nezvyčajné na tom nemusí byť. Azda len to, že sa to dnes veľmi nenosí. Lepšie mlčať a nič nerobiť pre druhých, ako si „špiniť ruky“. A predsa títo dvaja mladí muži sa rozhodli konať dobro a aj ho konali.

  • 29. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dar radosti v. 2: Veľké veci

Róbert Flamík

Dar radosti v. 2: Veľké veci

Pri stopovaní je to ako v živote. Často krát je to len veľmi dlhé čakanie. Buď ste sami alebo spolu s niekým, ale vždy potrebujeme veľkú trpezlivosť a vieru. O stopovaní, dôvere a Ježišovi bude týchto pár slov.

  • 7. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Tajomstvo života v. 12: Malé modré autíčko

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 12: Malé modré autíčko

V tomto čase adventu v očakávaní Vianoc si občas spomínam na ľudí, ktorých som v živote stretol. Boli to mnohé veľmi zvláštne a zároveň veľmi pekné situácie. O jednej z nich vám chcem, milé priateľky a milí priatelia písať aj dnes. Želám vám príjemné a pokojné čítanie.

  • 5. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Tajomstvo života v. 9: 13.00

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 9: 13.00

Bolo to presne pred týždňom. Mal som jedno poslanie. Modlil som sa. Nevedel som, ako to celé dopadne. Pociťoval som však veľmi zvláštny pokoj. Dnes mám túžbu podeliť sa s vami so zázrakmi. Ak máte chuť, nech sa páči.

  • 22. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Tajomstvo života v. 8: Štvrté prikázanie

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 8: Štvrté prikázanie

Nebolo to až tak dávno, čo sme sa stretli. Kráčal si zo školy a tak som sa Ti skúsil prihovoriť. Niekedy mi prídeš miništrovať a raz si mi požičal aj svoju „raperskú“ čiapku, aby som si ju počas sv. omše dal nachvíľu na hlavu...

  • 19. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Tajomstvo života v. 7: Priatelia

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 7: Priatelia

Myslím, že na jednom slove sa zhodneme všetci, na slove, ktoré v nás rezonuje. Priateľ... Čo si za tým predstavíte? Pre mňa je to niekto, kto je tu a má rád. Pár slov o pár priateľoch...

  • 16. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Tajomstvo života v. 6: Záchranca

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 6: Záchranca

Ak ste náhodou prežili nejaký vážny úraz alebo chorobu, viete aký nesmierne krásny a krehký je život. Dnes by som sa s vami chcel podeliť s príbehom jedného muža, ktorý pomáhal zachraňovať životy iným. Stretli sme sa pri stopovaní.

  • 13. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O nesmiernej túžbe byť dobrými

Róbert Flamík

O nesmiernej túžbe byť dobrými

Opäť mladí ľudia. Opäť by sa toho dalo veľa kritizovať. Opäť by sme mohli vidieť len ich ľahostajnosť, nezáujem, lenivosť, prelietavosť, či nezodpovednosť. Počas tohto týždňa pätnásti mladí ľudia hovorili životu svoje odhodlané áno. Pár slov o nich.

  • 9. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Malé koníky ľúbi Boh...

Róbert Flamík

Malé koníky ľúbi Boh...

Toto bolo zvonenie jedného vzácneho muža, ktorý ma stopujúceho zobral domov. Kráčal som po ceste a modlil sa. Odovzdal som to dobrému Bohu a On mi dnes do cesty poslal nie jedného dobrého človeka, ale veľké množstvo. Za nich chcem teraz jemu ďakovať a vlastne aj im...

  • 16. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Tajomstvo nového života

Róbert Flamík

Tajomstvo nového života

Mnoho krát nad nami zvíťazia... Naše slabosti, chyby, únava, sklamania, pády. A mohli by sme pokračovať ďalej... Smútky, strachy, bolesť, utrpenie... To všetko je súčasťou nášho života, ale som presvedčený, že to nie je všetko. My mladí kresťania veríme v Ježiša, ktorý je Svetlom v krajine našich tieňov. Pár slov o bežných hrdinoch, ktorí žijú láskou.

  • 16. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu