reklama

Muž s ranami v srdci

Opustila ho manželka. Zomrel mu syn. Zomrela mu partnerka... Celkom dosť veľa príležitostí na to, aby človek prestal dúfať. Tento neprestal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

„Modlitba mi dáva silu. Božie slovo...Verím.“

Keď mi včera večer rozprával svoj príbeh, bolo mi z toho hodne ťažko. Prečo? Kládol som si túto otázku, veď sa snažil konať toľko dobra, veď nerobil nič zlého, slúži iným... Prečo takéto rany?

„Znova som sa naučil žehliť, prať, variť i piecť. Nie žeby som to predtým nevedel, ale teraz som to znova objavil.“ Ráno ma pozval na raňajky. Párky, horčica, chlieb... Biela káva ako má rád. „Tu máš med a toto je broskyňový džem, to ešte moja Mária robila. Vidíš, ako to poctivo robila? Keď urobila džem, otočila to naopak, a tak je dole vákuum.“ Dali sme si spolu. Pri raňajkách mi rozprával o modlitbe ku sv. Brigite, ktorú sa začala modliť jeho pani. „Nerozumel som, prečo sa to začala modlievať. Veď tú knihu sme mali už roky doma. Teraz chápem a verím, že už je spasená.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Silné podelenie, silné stretnutie. Mnoho slov a oveľa viac pocitov. Od bolesti, cez smútok a strach ku nádeji. K nádeji...

Priatelia, verím, že sme povolaní k životu a nie ku smrti. Máme byť v tomto svete nositeľmi tej krehkej iskričky nádeje, ktorá tlie v našom srdci. Toto dáva zmysel nášmu bytiu. Bez tohto motívu to tu nemá zmysel. Verím.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu