reklama

List do Neba

Milý Bože, píšem Ti po toľký krát a dnes osobitne v deň mením malej Hanky, ktorú si si zobral k sebe, ale aj v mene iných, ktorí už môžu zažívať radosť v plnosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Dnes by slávila už svoje tretie meniny. Ty už vieš ako vyzerá a aj ako sa má. Určite to je riadna kočka po svojej mamine. Tri dni pre pohľadom do tohto sveta si si ju chcel vziať, aby sa tešila s Tebou a s toľkými... Keď som mal vtedy ísť domov a hovoriť niečo svojej sestre, jej manželovi, blízkym... nuž priznám sa Ti, drahý Bože, nebolo mi všetko jedno a veľmi som sa bál... Keď som však prišiel domov a videl svojich drahých, ako sa zomkli a nepoddali sa zlu a smútku! Nemal som slov... Hoci v srdci mi stále rezonuje otázka môjho otca: „Prečo, Robi?“, verím, že už dnes hoci nevieme prečo, veríme, že je šťastná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ako Jurko, pri ktorého kríži som dnes bol. Chcel ho tam osadiť skôr, ale smrť si ho našla, naša verná sestra. A Ty, Priateľ si prijal jeho, priateľa toľkých k sebe, do svojho neba, aby bol šťastný, hoci jeho blízki majú v sebe toľko tých „Prečo, Bože?“... Verím, že Ty vieš...

Smrť, bolesť, utrpenie, skaza... to všetko nás drví a ničí. Čo s tým spravíme? Kam posadíme svoje srdce? Do vlaku smerom k peklu opustenosti a zúfalstva alebo na nebeskú linku plnú nádeje? Aj dnes máme príležitosť po sebe zanechať čosi dobré a pekné, čosi, čo v tomto svete bude pre iných spomienkou na nás, na našu snahu milovať...

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu