reklama

Kapitoly dobra, v. 8: Milujúci Boh tu a teraz

Čo nám dáva Boh a čo nám berie? Čím nás prekvapuje? Je skutočne prítomný? Je mocný a nežný zároveň? V čom je najkrajší prejav jeho lásky ku nám? Pýtam sa, ja, ktorý tak veľa krát vôbec s ním nepočítam...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

Minulý týždeň som sa vracal sem, do môjho domova. Pýtal som sa sám seba: Prečo tam idem? Prečo? Otázky, ktoré mi vbodávali do srdca nôž smútku z toho, ako som na Boha zabúdal, ako som ho popieral a pritom som sa tváril tak dôležito, múdro, sväto... Prečo?

A predsa On, ktorý nie je výmyslom hovoril... Ťažko sa opisuje skúsenosť s ním, ale skúsim... Ranná obloha a na nej kríž, ktorý zrejme vytvoril dve lietadlá. Nádherná belasá farba a na nej bielym „nakreslené“ znamenie jeho nekonečnej lásky. Smerovalo na miesto, kde som cestoval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Východ Slnka. Vždy je pre mňa obrazom nádeje. Novej šance, novej príležitosti nevzdávať sa, neprestávať milovať, bojovať... chabo, plný vlastnej slabosti a zla, ale s Božou pomocou verne...

A potom hneď pri príchode sem telefonát: „Môžem prísť na spoveď?“ Mladý muž. Ak len jeho mi dáva Boh milosť zmieriť s ním a preukázať mu kúsok dobra, tak prečo nie. Ale opak bol pravdou. Toho dobra mi daroval on a viac, než som si myslel. Podelil sa so mnou so skúsenosťou viery a modlitby. Teraz a tu v tomto storočí, na tomto mieste mladý muž, ktorý verí Bohu a v Boha. Zázrak. Dar. Radosť...

Priatelia, ťažko sa niektoré skúsenosti opisujú, chcem vám však so všetkou pokorou a odvahou zároveň odkázať, Boh je skutočný a má nás rád. Skrze človeka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Želám pekné dni.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu