reklama

Tajomstvo života v. 10: "Čo si o tom myslíš ty?"

Prišiel ma navštíviť jeden vzácny kamarát. Videli sme sa nejaký čas dozadu. Som rád, že prišiel medzi nás na našu Katarínsku zábavu. Neporovnateľne radšej som ho však videl a počúval potom, čo mi prerozprával, čo prežil. Ak máte chuť sa to dozvedieť, milí priatelia a milé priateľky, nech sa páči...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Je to veľmi veselý typ človeka. Presne ten typ, ktorý vie ako sa zachovať vtedy, keď väčšina ľudí ani netuší, čo spraviť. Má rád spoločnosť pekných dievčat, ale má aj mnoho kamarátov a pozná úžasné množstvo ľudí. Je trošku pobláznený, ale len málokedy stráca svoju tvár. Skrátka typ, ktorého si nemôžete neobľúbiť...

„Išli sme aj s M. na jedny dozvuky do S. Pôvodne sme tam ani nemali ísť, ale dajako sa nám pomenili plány a šli sme teda tam. Bolo dobre. Rozprávali sme sa s kamarátmi, dobre sme sa bavili, ale zdržali sme sa príliš. Mal som auto, kamarát bol troška pripitý a tak sme sa ponáhľali domov. Všetko malo ísť v poriadku... Lenže nemal som okuliare v tme som si nevšimol plot a bráničku a v rýchlosti 90 km za hodinu som do toho vletel. Tesne som minul roh domu a murovaný plot. Auto bolo poškodené, ale mohli sme ísť ďalej. Nič sa nám nestalo. Na ďalší deň som išiel zaplatiť opravu plotu a bráničky a zaplatiť aj pokutu. R. mohlo to dopadnúť oveľa horšie. Čo si o tom myslíš ty?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priatelia, aká by bola vaša odpoveď?

Náhoda. Osud. Riadenie. Šťastie?

Ja si vyberám možnosť toho, že tu majú byť. Obidvaja majú ešte nejakú úlohu. Dôvod prečo sú ešte tu je, verím v tom, že majú ešte naplniť nejaké poslanie, nejakú úlohu. Byť tu pre niekoho a pre niečo, čo majú za sebou zanechať.

Čo si o tom myslíte vy? Nie je to výzva aj pre nás zanechať po sebe kúsok sveta krajší, aspoň zopár ľudí šťastnejších a seba presvedčenejších o tom, že život je dar?

Modlím sa za vás a prajem vám všetko dobré.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu