reklama

Dar radosti v. 11. Na ceste

Často krát mi pripadá naše putovanie po tomto svete ako jeden neskutočne dobrodružný príbeh. Stretáme mnoho vzácnych ľudí a mnohí iní nás opúšťajú, odchádzajú... Akoby nás to chcelo naučiť jednej podstatnej skutočnosti a tou je si podľa mňa umenie čakania...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stáli sme spolu s D. na ceste v jednom malom mestečku. Snežilo. Mali sme premoknuté topánky a jedli náš obed, čiže dáke keksíky. Opäť večná téma – život. Ten jeho i môj. Boli sme tam už dlhšiu dobu, keď spoza zákruty vybehol starý Peugeot a v ňom sedel jeden mladý muž. Zastavil pred nami a ochotne nás k sebe zobral. Vyrazili sme.

Cestou sme sa rozhovorili. Študuje v Z. na vysokej škole. Pomaly končí. Baví ho práca s drevom. Spolu s otcom súťažia na motorkách v teréne a majú aj malú opravovňu motoriek. Celkom spokojný mladý muž.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Môj oco sa zranil. Padol na motorke. Mama z toho bola nešťastná. Bol to môj najlepší parťák pri pretekoch. Rozumeli sme si aj bez slov.“
Krátky opis jeho mužského vzoru, ktorý mal len jedno meno: otec...

A potom sa pýtal nás, kam ideme, čo plánujeme tam, kam ideme a čo robíme...

„Som katolícky kňaz a idem s D. navštíviť D. do malého mestečka. Chceli by sme jej spraviť trošku radosť, pobudnúť spolu pár chvíľ a tak...“

„Ja som veriaci evanjelík. U nás v dedine vediem spoločenstvo mládeže. Verím v Boha a v jeho prítomnosť v mojom živote a v živote mojich blízkych. Pomáham aj pri organizovaí jedného mládežníckeho festivalu a aj pri iných aktivitách. Verím Bohu.“
Toto ma opäť dostalo... Na ceste hľadania pravdy sme sa opäť mohli stretnúť spolu s niekým, kto je ako my na ceste viery, na ceste života a hlavne na ceste lásky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Táto malá a krehká láska je tu medzi nami a túži chrániť naše kroky životom. V to verím.

Drahé priateľky a drahí priatelia prajem vám svetlo v srdci a život v duši, aby vás nepohltila tma beznádeje a ani smrť vašich túžob po šťastnom živote. Žehnám vám.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu