reklama

Kríza je šanca v. 1: Pozrel som sa jeho očami

Bol zničený. Bol na dne. Nemal už prečo... To zlo, ktorého sa na krátky čas stal súčasťou ho zničilo. Nemal prečo a pre koho. Dnes je však už iný. Jeden príbeh jedného muža, ktorý vstal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Išli sme z F. do P. Zastal nám.

„Bál som sa vás. Mám zlú životnú skúsenosť, čo som prekonal. Urobil som v živote jednu obrovskú chybu.“

Mlčanie. M. a ja sme mali za sebou skvelý deň na kopcoch. Boli sme unavení. A on mlčal tiež. Až kým...

„R. mohol by si mi, prosím poslať číslo na pána M.“ Telefonát od môjho priateľa M.

Po jeho vybavení sa nás pýta: „ste členovia nejakej náboženskej organizácie?“

„Som katolícky kňaz.“

„Dúfam, že za tento dobrý skutok budem nejako odmenený.“

A pokračuje ďalej. Medzitým prechádzame cez F. sedlo smerom na P.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Mal som dosť. So ženou mi to nevychádzalo. Práca nebola dobrá. Všetko sa kazilo a deti... A tak som prijal jednu ponuku. Ja, naivný hlupák som si myslel, že pomáham... Keď som sa dozvedel, o čo išlo skoro som sa zrútil. Nemal som chuť nič robiť. Nemal som chuť na nič.“

Nechcem vám písať viac o tom „zle“, ale z tých pár slov, čo mi povedal a z tých pár „medziriadkových“ naznačení som pochopil, že to bolo fakt zlé.

„Naučilo ma to viac si vážiť moju manželku. Nemôžeme mať deti, a tak sa učíme milovať sa navzájom... Manželia buď sú po rokoch nepriateľmi alebo najlepšími priateľmi.“

Cítil som, že to druhé platí pre neho a pre jeho drahú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Miesto do P. nás zaviezol až domov. Rozprávali sme sa o autách, o vnútri a vonkajšku, zistili sme, že máme spoločného známeho... a keď u nás na fare sedel pri našej skvelej káve tak medzi rečou tento hľadajúci veriaci v Boha povedal jednu vetu: „Čokoľvek robíš pre človeka dobré, robíš to pre Boha.“

Ďakujem Ti Pane za toto stretnutie s týmto nádherným človekom a ďakujem Ti, že má túžbu žiť a milovať. Ďakujem...

Prajem vám nádej, drahé priateľky a drahí priatelia. Ste v mojich modlitbách.

S úctou.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu