reklama

Červená šatka nádeje

Dostal som zvláštny dar. Veľmi zvláštny. Červenú šatku. Prečo zvláštny? Lebo od maminy, ktorej jediný syn ju nosil na svojej hlave, kým žil... Červená šatka nádeje. Pár slov pre mamy, pre tých, čo ešte nezlomili palicu nad životom svojich drahých a ani nad svojim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Pôvodne som ju nechcela dať nikomu, ale vo štvrtok som sa rozhodla, že Ti ju dám."

Tieto slová mnou otriasli. Práve dnes. Práve dnes, keď si tak viac spomíname na naše drahé mamy, mamky, maminy, mamičky a aj ja na tú svoju... Táto mamina má už svojho jediného syna v nebi... Aké to je prísť o milovanú osobu?

Ona sa však nevzdala. Nepoddali sa smrti ani ona, ani jej manžel, ani jej drahí, ani jej dcéra so svojim snúbencom, s ktorým sa budú v septembri brať. Nepoddali sa smrti, zúfalstvu, smútku, beznádeji... Nie! V tomto sú mi nesmierným príkladom nádeje. A viery v život "po", viery v život za týmto životom, viery v Nebo. V nebo, priatelia...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To nebo je v láske medzi nami. Tam sa mu učíme. Tam...

Milé mamy, mamky, maminy, mamičky... majte, prosím stále v srdci lásku. V nej je pokoj pre vás a aj pre vašich drahých...

Červená šatka nádeje... Dnes ma sprevádzala celú svätú omšu.

S úctou

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu