reklama

Tak o tomto by sme mali napísať...

Bol to opäť raz jeden krásny deň. Bol spojený s jednou z mojich lások... stopovaním. Išli sme len tak, kam nás autíčka brali a stálo to za to. Tie stretnutia, rozhovory a hlavne vyžarujúca krása ľudskosti stáli za to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Nebola som ešte stopom nikde. Nešli by sme dakedy?" Pýta sa ma jedna kočka, moja kamarátka, ktorá má rada dobrodružstvá a bláznivé nápady. "Tak poďme zajtra." Mali u nich maturity, mala voľno, ja doobeda tiež a tak sme sa vybrali... Pôvodne to mali byť Levice, kde študuje ďalšia naša kamarátka, s ktorou sme išli tiež minule stopom, ale tam. Potom to boli Topoľčianky... A nakoniec, keď sme sedeli v aute a dostali sme ponuku ísť do Rajeckej, tak sme išli tam...

Najprv klasika. Len tak, pár slov o tom, ako to ide, veď viete... Potom už za Kľakom sme sa začali dostávať kúsok ďalej. "A robíte aj prímestské tábory?" Táto otázka ma zarazila. Veď som nehovoril, že som kňaz (hovorím to, až keď sa ma spýtajú). "Áno, robíme." "Tak mal by som pre vás ponuku tam od nás..." A už to začalo. Potykanie si, vymenenie si kontaktov, mimochodom, uložil si ma ako "stopár kňaz"... A skamarátenie sa s ním, s Ľubom, kuchárom a manažérom jedného hotela spojeného s krásnym areálom... Čo dodať? Ďakujem Ti...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pár chvíľ v Rajci a cesta domov. Opäť prichádzal dážď a my sme sa mu opäť vyhli, tým, že sme sa dostali do ďalšieho auta. Také iné. Muž, ktorý v ňom sedel vyžaroval sebaistotu a pokoj. Veľký nadhľad. Hovoril nám o sebe, o tom, ako prestopoval polku Európy, ak nie celú... O svojej práci teraz na jednom horskom hoteli.. "Neviete si predstaviť tú krásu, ráno o šiestej stáť tam hore, to je nádhera." Spýtal som sa ho na prácu, či si zarobí a či sa mu to oplatí. "Ani jedno, ani druhé, ale mám z toho radosť. Mám radosť z toho, že zanechávam za sebou kúsok krajšieho sveta a aspoň zopár šťastnejších ľudí..."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak...

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu