reklama

Očarujúca ľudskosť

Neviem, či sa z tej operácie vrátim... Slová jednej staršej pani, ktorá má naozaj dobré srdce. To bola jasná výzva. Zobral som jej prijímanie a šiel som za ňou, ale nie sám...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po ceste som stretol troch našich mladých. Ani nie tak z kostola, ako zo sídliska. Tamarka, Maťo a Janči. "Mám pre vás jednu výzvu." Oznámil som im. "Idete do toho so mnou?" Pýtali sa o čo sa jedná. Nevedeli. Riskovali a prijali ju a s ňou myslím oveľa viac.

Prišli sme ku nej. Bola doma. Nasledujúci deň mala ísť na operáciu. Bála sa. Modlili sme sa svojim spôsobom spolu s ňou. Tamarka zaspievala pieseň, ktorá ju dojala k slzám, Maťo hádzal svoje vtipné hlášky a ulieval nám z jej domácej becherovky. Janči ticho sedel a usmieval sa. A ja? Videl som zázrak ľudskosti, ktorá dovolila Bohu, aby do toho všetkého vstúpil. Posedeli sme, porozprávali, potešili ju a myslím, že v nie malej miere i seba. Veľká či malá vec? Verím, že v ten deň pre ňu, pre nich i pre mňa, teda pre nás, ľudí, tá najkrajšia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme sa lúčili, Tamarka mi povedala, že už vie, s čím sa môže podeliť, že urobila niečo dobré. Toto bolo naozaj dobro. 

Ďakujem Ti za nich. Nemuseli. Nemusela. Nemusel som... Ale mohli sme a skúsili. A Ty práve s takými s nami počítaš. Dôverujúcimi. Riskujúcimi. Hľadajúcimi. Ďakujem Ti. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu