reklama

Áno človeku

Prečo toľko nenávisti? Teší niekoho, že môže druhému ubližovať? Teší ho, že môže vidieť jeho bolesť a smiať sa na nej. Ak áno, je to človek?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Verím v mladých. Verím v nich. Verím v nich ako v nádej pre tento svet. Verím. Práve preto si nemôžem dovoliť byť ľahostajný voči tomu, čo sa deje okolo mňa.

Čo to má do činenia s vierou v Boha a s kresťanstvom? Dobrá otázka si myslím. Verím, že do každého z nich je vložená nádhera neba. Nádhera toho, čo my ľudia v mene čoho alebo koho ničíme a smejeme sa tomu. Vidím ich sny. Poznám ich osudy. Počúvam ich dennodenne. Idem s nimi na zábavu, do krčmy, do skate parku, ku ním domov, za nimi do školy a som úplne presvedčený, že nechcú byť ovcami bez mena a tváre, ale že túžia mať právo prežiť krásny život. Verím, že aj k tomuto referendum speje. Je hlasom nádeje. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Netúžim po výhre nikoho a vôbec nie svojej. Ale nie je mi ľahostajná ľahostajnosť, klamstvo, výsmech, ponižovanie a už vôbec nie klamstvo. Kto si ty, aby si súdil svojho blížneho? Kto? Máš právo mu prikazovať byť ničím, byť Tvojím sluhom? Máš právo obísť jeho bolesť v mene Tvojej moci? Ak to robíš, strácaš ľudskosť. Preto áno. Nie preto, že musím, mám to prikázané, ale preto, že ich mám rád. Preto, že mi na nich záleží. Preto ma ani Tvoj výsmech, urážky, ponižovanie neodradia. Nie preto, že som od Teba lepší. Rovnako nás čaká jama a popol, ale ja túžim veriť a Ty?

Áno. Pôjdem. Áno, budem slúžiť. Áno, verím. V Boha a v každého mladého muža, ktorého poznám. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S úctou +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu