reklama

"Už som s tým prestal"

Dlho sme sa nevideli. Odrazu ho vidím pri dverách nášho pastoračného centra ako tam stojí. Pustil som ho dnu. Pár slov o nádeji v to, že jeden ľudský život je krásny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prehodili sme pár slov. Kedysi ku nám chodieval. Muzikant. Šikovný. Mal talent a bavilo ho to. Poznal som ho ešte odvtedy, keď bol na základke. Potom sa niekam podel. Zmizol. Všeličo asi zažíval a kade tade pochodil. Po tých cestičkách, čo nie vždy vedú ku krásnemu a hodnotnému životu...

"Všeličo som o Tebe počul..." Po tom ako som ho privítal. Mal som o neho starosť. Modlil som sa za neho a bol som rád, že prišiel... "Hej, viem..." Skromne a s pokojom odvetil, "Ale už som s tým prestal..." Ťažké drogy... (koľkí tam končia svoju cestu...). "Veľmi veľa mi to dalo a veľmi veľa mi to vzalo z môjho života." Toto boli pre mňa veľmi silné slová, "Ale dnes som už v poriadku. Pracoval som v zahraničí a opäť sa chystám do ďalšej práce." Cítil som z neho radosť a chuť žiť. Nádej a odvahu. Túžbu snívať a žiť krásny slobodný život.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom si išiel zahrať do našej hudobky. Po dlhšej dobe. Ktovie, kedy sa zasa objaví. Verím, že keď príde, bude jeho srdce naplnené pokojom a radosťou a že kroky jeho života pôjdu po cestách nádeje a chuti žiť.

Pokoj s vami. S úctou. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu