reklama

Slzy mužov

Možno paradoxne práve dnes na Veľkonočný pondelok idem písať o tom, ako muži plačú, ale nedá sa mi o tom nepísať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

"Máš čas? Môžem dobehnúť?" Jeden vzácny mladý muž, ktorého si veľmi vážim mi volá dnes poobede. Prišiel. Sadli sme si. Plakal. Bol smutný z toho, že jeho otec ho nemá rád. Ťažko opísať slovami jeho bolesť. Bolo to, akoby Ti nôž vnikal priamo do srdca... "Na nič pekné si s ním nepamätám. Snažím sa s ním vychádzať, ale dnes sa to nedalo. Toľko toho v sebe dusím. Tú bolesť, tie jeho nálady, ktoré musí znášať môj mladší brat. Bolo toho na mňa už priveľa. Preto občas od toho utekám, lebo nevládzem..." Slzy padali. Oči sa čistili. Duša tiež. Tá nádej je predsa len cestou. Je veľmi šikovný a verím, že jeho sny sa budú postupne napĺňať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O nejaký čas zvonček. Otváram. Prosba... "Mohli by ste mi ísť zaopatriť môjho otca. Je na tom veľmi zle. Záleží mi na tom." A tak ideme. Do nemocnice. K lôžku jeho nevládneho ocina, ktorý ťažko rozpráva, hoci vnímať vníma. Spoveď. Pomazanie chorých. Potom prijímanie. Jeho syn, ktorý prišiel, aby mu pomohol, plače. Plače. Plače. Už sa v duchu možno lúči s tým, ktorý mu daroval život a na ktorého je hrdý...

Aký je ten život zvláštny. Slzy. Plač. Odpustenie a nádej. Pokoj v duši... Dnes a verím, že každý jeden deň. Prajem vám ten pokoj a stálu nádej.

S úctou. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu