reklama

Ten chlapec so žiariacimi očami

Asi občas dostaneme dary, ktoré naozaj najmenej čakáme... Stalo sa mi to dnes, keď mi on, malý tretiak daroval náramok, ktorý sám vyrobil... Pár slov o ňom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Raz som šiel pozrieť sem do našej školy, inak dnes jej žiaci pripravili nádherný program s jednou so svojich učiteliek, Maťkou u nás v kostole, a keď ma videl, tak úplne pred všetkými vyhlásil.. "Boh nám dnes pomohol, vyhrali sme vybíjanú." Nedalo sa mi nepousmiať...

Zase inokedy, keď bol tu u nás v našom pastoračnom centre vyhral ping pongový zápas. Dal som mu za jeho prvú výhru cukrík. Obyčajný cukrík... Jeho slová ma vtedy veľmi silno oslovili... "Tento cukrík dám svojmu ocinovi, že so mnou trénoval." Krásne puto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz som šiel na pivo s chalanmi a zbadal som jeho ocina, muža, ktorého si veľmi vážim pre jeho odvahu, pokoru, správnosť... Toto ma však zarazilo a potešilo zároveň... "Vrátil som sa ku svojej manželke a deťom. Opustil som tú, s ktorou som žil." Podali sme si ruky, popriali si všetko dobré a život išiel ďalej...

Dnes ten náramok. Ale asi oveľa viac tie žiariace oči tak veľmi túžiace po krásnom živote, ktorý verím, že má.

Pokoj s vami. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu