reklama

Tvár plná lásky

Bolo to na veľkonočnú nedeľu podvečer. Prišli s výletu zahrať si ku nám biliard. Ešte z nich žiarila radosť z toho, čo zažili. Pri odchode mala túžbu sa s niečim podeliť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A tak sme sa prechádzali okolo nášho ihriska. Vnútri ostatní ešte dohrávali biliard. Tešili sa zo spoločného času.

"Vieš, rada by som s Tebou s niečim podelila." Nejako takto to celé začalo. Neviem, čo som čakal, poznám ju, je to veľmi milé dievča. Z očí jej žiari čistota jej srdca, ktoré si vytrpelo ťažký rozchod s priateľom, ktorý ju ťahal do drogového oparu, jej túžba mu pomôcť, krach, strata peňazí... Doma vzťahy, ktoré bolia, nedocenená práca... "Stretla som Boha." Vyrazilo mi to dych. "Bola som na jednej obnove, kde som hľadala pokoj a rovnováhu a stretla som ho." Verím jej, poznám ju. "Jeho tvár žiarila, bola plná lásky a prijatia a bola tam toľká neha." Silné. "Veríš mi?" Áno, veril som jej. Poznám ju. Jej duchovný svet je krásny, aj keď nie úplne klasický (ale vlastne koho je?). "Položila som si len jednu otázku, prečo som po takej láske netúžila skôr. Prečo som ju nestretla skôr." Skúsil som jej odpovedať, že možno nebola na to pripravená, že dnes, keď je vo väčšom pokoji, v krásnom vzťahu, ktorý mimochodom vznikol "náhodou" a keď má sny a túžby, že skôr môže cítiť to krásne. "Bolo to čosi nádherné." Tak zhruba v krátkosti končili jej slová, ktoré dopadali v tom veľkonočnom podvečere v našom pastoračnom stredisku okolo hokejbalového ihriska do môjho srdca. Ďakujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokoj s vami. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu