reklama

Blízky alebo vzdialený?

Rád by som sa s vami podelil o niečo veľmi pekné. O pohľady pätnástich stokárov chalanov, čo sa chystajú na birmovku. Naši chlapci zo sídliska, kde pôsobím. Veľmi ma to obohatilo. Ak máte chuť, nech sa páči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Máme už nejakú dobu stretká. Na začiatku si dačo zahráme. Turnaj v biliarde, ping pongu, či schovku, či dačo iné. Podľa počasia a chuti. Chalani sú stredoškoláci. V pohode ľudia. Čo sa týka ich aktívneho "chodenia do kostola", nie je to priam ideálne, ale sú zlatí a majú chuť rásť a viac poznávať Boha i seba. Tak to bolo i včera a predvčerom. Pár slov o nich...

Dal som im podľa prípravnej knihy pár otázok... "Ako si predstavuješ Boha?" Fajn odpovede typu: starší pán na obláčikoch, s hnedou alebo bielou bradou :), ale aj ako dobrého človeka a pre mňa najkrajšie ako ten, ktorý sa za mňa obetoval... Druhá otázka bola: "Aké má podľa teba vlastnosti?" Odzneli asi takéto... dobrý, milý, všemohúci, spravodlivý... , ale asi najkrajšie pre mňa bolo, že je dobrosrdečný. Poznám ich, možno nie v živote to majú ideálne, a predsa Boha vnímajú ako dobrosrdečného... Posledná otázka, ktorú by som vám rád predstavil, či je Boh pre nich blízky alebo vzdialený. Ich odpovede boli v drvivom percente, blízky. Blízky. Silné pre mňa. Opakujem, ich životy sú rôzne, ale krásne na nich je ich túžba rásť. Cesta je dlhá a namáhavá, ale vidím v nich odvahu a odhodlanie a to nie malé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Majte pekné a pokojné dni. Žehnám vám. +

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu