reklama

Keksík a čajík

Vždy ma vedia fascinovať príbehy ľudí, ktorým život nenadelil najlepšie karty, a predsa sa s nimi snažia hrať najlepšie ako vedia. Pár slov o dvoch stretnutiach. Ak máte chuť a trocha času, nech sa páči. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Obidva sa udiali vo vlaku. Obidva spája ťažkosť osudu a napriek tomu túžba žiť čo najlepšie. Obidva spája dobrota a veľkodušnosť a oba sa udial v krátkom časovom slede. Nech sa páči. :)

Prvé stretnutie bolo v stredu ráno. Cestoval som do P. a sadol som si do druhého vagóna. Všimol som si ich,mamu, dcéru a ich kamaráta, ale chcel som sa im vyhnúť, tak som si sadol "hlbšie" a pokojne si čítal román od Ivana Šmeljova A hudba hrá. Príbeh o čašníkovi, jeho osude, boji o šťastie, o rodinu... o zmysel života. Krásne dielo. Vystupovali sme. Vtedy pribehla ku mne jedna z nich, tá najmladšia a hovorí: "Budem mať meniny. To je pre Vás." Nevedel som čo povedať. Ani som nezagratuloval. Len vo mne zostala vďačnosť a obdiv. Ten keksík som si odložil a dnes putoval ďalej. Krásne svedectvo dobroty srdca!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhý sa stal včera. Opäť som si čítal teraz román od Zinovija Jurijeva Kassandrina ruka, príbeh z minulosti i budúcnosti o tom kým je a kým môže byť človek a či vie a môže meniť osud a dejiny. Vtedy ku mne pristúpila pani vo vlaku na stanici v P. a vraví mi:"Mohli by ste mi, prosím pomôcť?" Potrebovala naložiť vozík a kufor. Mala manžela, ktorý mal veľké ťažkosti s chôdzou. Pomohol som. Prišla opäť a podala mi čaj zabalený v obale s malou sovičkou z dreva. "Ďakujem Vám. Pomohli ste mi." Nemal som slov.Toľká dobrota a veľkodušnosť srdca!

Začal Advent a som rád, že som hneď na úvod dostal tieto krásne dary. Takýchto vzácnych ľudí. Ďakujem za nich i za mnohých iných. Prajem i vám podobné stretnutia a veľa pokoja a lásky v duši.

Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu