reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Flamík

Róbert Flamík

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián. Od 18. júna 2006 kňaz. Nachádzaný Niekym, kto aj k nemu si stále a verne hľadá cestu... S úctou. Zoznam autorových rubrík:  Z môjho vnútrarozličné hlasySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Občas musíš vydržať ten tlak, čo Ťa drví

Róbert Flamík

Občas musíš vydržať ten tlak, čo Ťa drví

Mám nádej, ale vnímam i mnoho bolesti. V životoch tých, ktorí verím, si zaslúžia lásku, úctu, ale hlavne vzory a oporu z našej strany, aby sa sami mohli stávať oporou pre niekoho. Pár slov z jedného rozhovoru, kde sa miešala i bolesť i nádej.

  • 11. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 2
Aby odchádzali troška šťastnejší

Róbert Flamík

Aby odchádzali troška šťastnejší

Pozdravil ma pri vstupe do nášho obľúbeného pubu. Sedel vonku, popíjal pivo a pofajčieval. Nepoznal som ho, ale potom zo mňa spontánne vyhrklo "Filip!" Nečakal som však, že sa ešte porozprávame o tom, o čom by som vám ponúkol aspoň zopár slov...

  • 2. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 0
Prvé Dušičky bez Teba

Róbert Flamík

Prvé Dušičky bez Teba

Aké to je zomrieť? A aké to je žiť? V týchto dňoch sú to otázky, čo mnou hýbu... Dnes pri slávení svätej omše som si uvedomil, že mi chýbaš. To pohladenie, tých pár slov, úsmev... Prosto Ty, sám. Aké to je byť v nebi?

  • 1. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 406x
  • 8
Dievčatá, ktoré sa rozhodli myslieť na iných

Róbert Flamík

Dievčatá, ktoré sa rozhodli myslieť na iných

Dnes je to otázka, ktorá bolí, trápi... Keď sa s nimi stretám, príde mi ich v mnohom ľúto. Je im oberané detstvo, hravosť... To krásne, čo mnohí z nás zažili, ony o tom už len počujú. O cudnosti, hanblivosti, obetavosti, kráse... Nenosí sa to. Poznám však mnoho krásnych dievčat a mladých žien, ktoré sa rozhodli aj vo svojej krehkosti veriť v To viac. Pár slov o nich, o dievčatách, ktoré slúžia núdznejším.

  • 19. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 2
V čom som videl šťastie mladého človeka

Róbert Flamík

V čom som videl šťastie mladého človeka

Asi presnejšie by bolo napísať v kom... Neviem, či to je vo veciach. Stále viac sa mi vidí, že veci ich potešia, ale nenapĺňajú. Že im na krátky čas prinesú potešenie, ale nie radosť. Túto dostávajú, ak sa otvárajú iným v službe.

  • 16. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 441x
  • 2
reklama
Verím mladým

Róbert Flamík

Verím mladým

Dnes sa vrátila s tábora, ktorý bol pre deti zo sociálne slabších rodín. Mala mnoho zážitkov. Mnoho slov o dobrote v ich srdciach, o nádeji a hlavne o tej najpotrebnejšej - o nezištnej láske... Pár slov o tom celom...

  • 27. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 376x
  • 0
Otec a syn

Róbert Flamík

Otec a syn

Dnes v deň, keď si môj otec pripomína svoje meniny, by som sa rád s vami podelil s jedným stretnutím. Bolo to pri stope. Bol a je to jeden otec. Myslím si, že jeho príbeh je hodný napísania...

  • 27. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 589x
  • 0
Tajomstvo života v. 5: Cukríky a škatuľky

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 5: Cukríky a škatuľky

Už vás niekedy prekvapilo niečo tak, že ste sa v danej situácii cítili zaskočení? Mne sa to stalo včera v celkom bežnej a obyčajnej situácii na školskej chodbe na našej škole tu na našom sídlisku. Pár slov o tom...

  • 7. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 0
Tajomstvo života v. 4: Prečo sa nebáť

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 4: Prečo sa nebáť

Myslím, že každý jeden z nás v istom okamihu svojho života zažije niekoľko momentov, ktoré ho zrazia na kolená. Kladieme si otázky a naše istoty sú zrazu také krehké a slabé. Myslím, že je to poctivé. Túžim vám ponúknuť niekoľko skutočných dôvodov zo života prečo sa nebáť.

  • 5. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 378x
  • 4
Tajomstvo života v. 3: Nebo

Róbert Flamík

Tajomstvo života v. 3: Nebo

Práve dnes si túžime spomínať na našich drahých, ktorí tu už nie sú medzi nami v nádeji, že sa raz s nimi stretneme tam, kde už nebude bolesti, plaču, smútku ani strachu. V nebi. Ponúkam dnes vám pár slov na podelenie sa o mojej drahej „starenke“ a verím, že i povzbudenie.

  • 2. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 5
reklama
Znamenia nádeje, v. 5: Už vtedy som ho milovala

Róbert Flamík

Znamenia nádeje, v. 5: Už vtedy som ho milovala

Skutočný príbeh o nekonečnej materinskej láske, ktorý mi vyrozprávala a napísala jedna mladá žena. Je to svedectvo obrovske lásky a nádeje... a hlavne života.

  • 16. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 760x
  • 5
Znamenia nádeje, v. 4: Zlato života

Róbert Flamík

Znamenia nádeje, v. 4: Zlato života

„Ak by aj len každý piaty človek bol odhodlaný pomáhať slabším, postihnutím vo všetkých medziach, či chudobným a svoje odhodlanie a sny napĺňal, stane sa na svete zázrak.“

  • 12. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 562x
  • 6
Znamenia nádeje, v. 3: Raz sa stretneme

Róbert Flamík

Znamenia nádeje, v. 3: Raz sa stretneme

Sympatická pani lekárka. Sedeli sme spolu a ona mala odvahu odpovedať mi na moje otázky o tom, prečo verí, ako sa ku viere dostala, čo pre ňu viera znamená... Skutočné svedectvo veriacej, dúfajúcej a milujúcej ženy a matky.

  • 9. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 583x
  • 12
Znamenia nádeje, v. 2: Neprestala som veriť

Róbert Flamík

Znamenia nádeje, v. 2: Neprestala som veriť

„Máš pekné vlasy.“ Tak začal náš rozhovor po dlhej dobe. Prišla porozprávať, prijať Božie odpustenie a potom sa rozhovorila o najsilnejšom zážitku leta. O svojej viere. Jej svedectvo ma veľmi potešilo. Chcem sa s vami s ním podeliť.

  • 8. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 775x
  • 10
Znamenia nádeje, v. 1: Odpustili sme

Róbert Flamík

Znamenia nádeje, v. 1: Odpustili sme

Sedeli sme spolu na Račianskom mýte. Ona a on. Obidvaja napriek tomu, že veľmi stratili, nepôsobili na mňa dojmom zlomených ľudí. Skôr naopak. O tom je tento prvý príbeh. Skutočný príbeh nádeje a odpustenia.

  • 7. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 735x
  • 2
reklama
O "pomoci" Bohu

Róbert Flamík

O "pomoci" Bohu

Tak dlho som si myslel, aký som pre Boha nevyhnutný a v podstate stále si zakladám na svojom statuse Božieho muža... Keď som však včera poobede sedel na pumpe čakajúc na stop domov, dostal som dar pochopiť sa aj troška inak...

  • 3. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 11
List do Neba

Róbert Flamík

List do Neba

Milý Bože, píšem Ti po toľký krát a dnes osobitne v deň mením malej Hanky, ktorú si si zobral k sebe, ale aj v mene iných, ktorí už môžu zažívať radosť v plnosti...

  • 26. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 10
Deň ako dar Boží

Róbert Flamík

Deň ako dar Boží

Je možné, žeby Boh stvoril tento deň len pre vôňu rozkvitnutých stromov, či pláne voňajúcich púpav, či pre detský smiech? Pre mňa ho dnes stvoril a daroval mi omnoho viac. Pár slov na podelenie sa s tým, aký je ku nám dobrý...

  • 24. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 096x
  • 14
Kúsky neba v našom živote

Róbert Flamík

Kúsky neba v našom živote

Oči starého múdreho muža. Oči, ktoré toho už tak veľa videli. Smútok? Sklamanie? Ale kdeže. Práve naopak. Nádej a vďačnosť za každé jedno ráno, za každý jeden východ slnka i možnosť milovať...

  • 23. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 730x
  • 4
Božie dobrodružstvá

Róbert Flamík

Božie dobrodružstvá

Každý deň má svoj príbeh. Je ako otvorená kniha bez konca. Ponúka toľko ciest a možností. Tie biele stránky v nej sú ako kúsky neba, ktoré nám Boh chce svojou láskou dopriať. Skúsim vám ich aspoň zopár ponúknuť...

  • 21. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu